
Δούλεψε στην Μύκονο, στη Σαντορίνη, αλλά και στην Disneyland. Σπούδασε στην Ελλάδα και στην Ολλανδία. Και τώρα, έχει ξεκινήσει το δικό της Digital Agency. Η Ινα Χαϊντάρι μιλά στο It’s Possible για το elevé by Ina, ένα boutique agency που βοηθά ξενοδοχεία και hospitality brands να ξεχωρίσουν online μέσα από social media management, digital marketing, property management και γενικά διαχείριση online φήμης.
Για να πιάσουμε την ιστορία από την αρχή, πείτε μας μερικά πράγματα για την επαγγελματική σας διαδρομή
Εγώ πάντα δούλευα στο κομμάτι του Τουρισμού. Έχω σπουδάσει Διεθνείς Σχέσεις στην Ελλάδα και έκανα μεταπτυχιακό Digital Marketing στην Ολλανδία. Ακόμα και τότε που σπούδαζα, δούλευα σεζόν παράλληλα. Έχω δουλέψει σε ξενοδοχείο στη Σαντορίνη, αλλά και στον Σκορπιό στη Μύκονο.
Πριν ολοκληρώσω τις σπουδές μου, δούλεψα και στη Disneyland στο Παρίσι. Στο κομμάτι του guest relations στο πάρκο και είχα άμεση επαφή με του επισκέπτες.
Λίγο πριν εμφανιστεί ο covid και ενώ εγώ έκανα πολλές συνεντεύξεις για δουλειά, μου κάνουν πρόταση από την Expedia. Πρόκειται για τον μεγάλο αμερικάνικο Όμιλο- κάτι σαν τo Booking.com. Εγώ έχω καταγωγή από την Αλβανία και τότε με προσέλαβαν για το team των Βαλκανίων, το οποίο έχει έδρα στην Αθήνα. Έτυχε να θέλουν άτομο που να μιλάει και την Αλβανική γλώσσα και έτσι ήμουν η ιδανική υποψήφια. Στην Expedia ουσιαστικά άρχισα να μπαίνω στο πιο corporate κομμάτι και να παίρνω σημαντικές εμπειρίες.
Πως προέκυψε η ιδέα για το δικό σας agency;
Μετά από την Expedia και αφού πέρασα από κάποιες άλλες δουλειές πάλι στο κομμάτι του Τουρισμού, έκανα ένα διάλειμμα γιατί είχα μετακομίσει για ένα διάστημα στην Αμερική. Γυρνώντας στην συνέχεια στην Ελλάδα, λέω «τι θα κάνω τώρα, θα πάω να δουλέψω πάλι σε δουλειές σαν αυτές που ήμουν πριν;».
Εκεί σκέφτηκα ότι εφόσον είχαν κάνει αυτό το break, ήταν μία καλή ευκαιρία για να ξεκινήσω κάτι δικό μου. Αφού ήξερα καλά το κομμάτι της εστίασης, αλλά και όλο το κομμάτι του digital marketing.

Αυτή τη στιγμή τι υπηρεσίες παρέχετε;
Το agency που έχω φτιάξει απευθύνεται σε ξενοδοχεία- κυρίως μικρότερα boutique ξενοδοχεία, διότι τα μεγάλα έχουν από πίσω Ομίλους. Αναλαμβάνουμε επίσης Airbnbs ή vacations rentals. Για να χτίσουμε όλη την εικόνα τους. Φυσικά συνεργαζόμαστε και με επιχειρήσεις στο κομμάτι της εστίασης.
Εμείς μπορούμε να βοηθήσουμε σε όλη την στρατηγική που θα ακολουθήσει μια τέτοια επιχείρηση για να χτίσει την εικόνα της. Η στρατηγική μπορεί να περιλαμβάνει από αναρτήσεις στα social media, μέχρι newsletters και events.
Πως διαφοροποιείστε σε σχέση με άλλες αντίστοιχες εταιρίες;
Αυτό που νομίζω ότι με διαφοροποιεί, είναι ότι έχω επικεντρωθεί σε έναν συγκεκριμένο τομέα. Δεν περιμένω πελάτες από οπουδήποτε. Είμαι σε συγκεκριμένο κομμάτι και είναι ένας τομέας στον οποίο έχω μεγάλη εξειδίκευση καθώς δουλεύω 10 χρόνια σε αυτόν. Ξέρω και το μπροστά κομμάτι, την επαφή με τον πελάτη και τι περιμένει να δει. Ξέρω και στο backstage πως λειτουργεί.

Το storytelling είναι κάτι επίσης το οποίο αναφέρετε στο site σας και είναι κάτι που ακούμε όλο και περισσότερο γενικότερα. Τι ακριβώς περιλαμβάνει αυτό;
Το storytelling είναι κάτι που παίζει μεγάλο ρόλο, ειδικά σε αυτές τις επιχειρήσεις. Είναι κάτι που μπορεί να σε κάνει να ξεχωρίσεις και να μείνεις στο μυαλό του επισκέπτη.
Ενα ξενοδοχείο που είναι π.χ. στην Κρήτη και είναι οικογενειακό, σε αυτό πάνω μπορείς να χτίσεις ένα ολόκληρο storytelling. Να πουλήσεις την ιστορία, το local στοιχείο και το όραμα πίσω από την επιχείρηση.
Πως βλέπετε να διαχειρίζονται τα ξενοδοχεία στην Ελλάδα την online φήμη τους; Επενδύουν σε αυτό;
Νομίζω ότι τα περισσότερα ξενοδοχεία έχουν καταλάβει ότι είναι σημαντικό να έχεις online παρουσία. Αλλά σε αρκετές περιπτώσεις βλέπω ότι δεν ξέρουν πως ακριβώς να το κάνουν. Ειδικά όταν πρόκειται για μικρές οικογενειακές επιχειρήσεις ή για ιδιοκτήτες πιο μεγάλης ηλικίας, δεν ξέρουν πως ακριβώς να το κάνουν και πως να το κάνουν καλά.
Για να φτάσει κάποιος να κάνει κράτηση στο ξενοδοχείο σου ή να έρθει στο εστιατόριο σου, πρέπει να σε δει online. Ειδικά οι ξένοι δεν γίνεται να σε ξέρουν με άλλο τρόπο. Εκεί είναι που πρέπει να έχεις χτίσει ένα δυνατό brand, με ένα δυνατό storytelling όπως είπαμε και πριν. Έτσι θα φτάσεις στα μάτια του ενδιαφερόμενου και θα σε προτιμήσει ανάμεσα σε άλλες επιλογές.
Ακολουθήστε μας στα social media του XploreMykonosNews.gr
Κάντε εγγραφή και στο κανάλι μας στο YouTube
Ακολουθήστε μας και στο Νο1 lifestyle & travelling περιοδικό της Μυκόνου XploreMykonosMagazine.com
Διαβάστε ακόμη:
- Ξεσήκωσαν την Χώρα οι σαμπουνιέρηδες μας (Βίντεο)
- Νέα ασφαλτόστρωση στη Φάμπρικα – Μια σημαντική παρέμβαση για την καθημερινότητα όλων μας
- Δύο σοβαρά περιστατικά πυρκαγιάς σημειώθηκαν σε διαφορετικά σημεία του νησιού μέσα σε μόλις 48 ώρες
- Η Μύκονος κρατάει καθαρό το απέραντο γαλάζιο της!
- Κύματα ύψους 10 μέτρων στη Μύκονο από τους ισχυρούς ανέμους (video)