Γ. Χατζημάρκος: Ρόδος, Κως, Μύκονος, Σαντορίνη, “ταξιδεύουν” με το Τραμ και το Μετρό του Βερολίνου

Η τουριστική περίοδος στα νησιά του Νοτίου Αιγαίου κλείνει αφήνοντας ένα θετικό αποτύπωμα, αποτέλεσμα της οργανωμένης στρατηγικής προβολής παρά τον διεθνή ανταγωνισμό. Σύμφωνα με τον Περιφερειάρχη Γιώργο Χατζημάρκο, η σεζόν φτάνει στο τέλος της έχοντας επιτύχει την πολυπόθητη επιμήκυνση, καθώς τα νησιά εξακολουθούν να δέχονται επισκέπτες και τον Νοέμβριο.
Η επιτυχία αποδίδεται πρωτίστως στους επαγγελματίες και εργαζόμενους του κλάδου της φιλοξενίας, ενώ ενισχύεται από στοχευμένες δράσεις προβολής. Ειδική αναφορά έγινε στη διαφημιστική καμπάνια στο Βερολίνο, όπου εικόνες του Αιγαίου «ταξιδεύουν» στους συρμούς Τραμ και Μετρό U-Bahn έως το τέλος Νοεμβρίου, με ενεργό συμμετοχή των αεροδρομίων Σαντορίνης, Μυκόνου, Κω και Ρόδου.
Αναλυτικά η ανάρτηση του κ. Γιώργου Χατζημάρκου
Καλημέρα και καλή εβδομάδα.
Η τουριστική προβολή των νησιών μας ήταν και παραμένει από τις βασικές προτεραιότητες μας. Η σωστή, οργανωμένη και αποτελεσματική τουριστική προβολή. Μια τουριστική σεζόν πλησιάζει στο τέλος της. Όχι, δεν τελείωσε ακόμα γιατί τα νησιά μας κερδίζουν έδαφος, μερίδιο αγοράς και αγάπη και έτσι πετυχαίνουν στην πράξη επιμήκυνση περίοδου. Ο Νοέμβριος έχει πλέον αντοχές.
Μια καλή τουριστική σεζόν πλησιάζει στο τέλος της και σημασία δεν έχουν τα ρεκόρ απο μόνα τους αλλά το δύσκολο διεθνές περιβάλλον μέσα στο οποίο επιτεύχθηκαν.
Αυτή η επιτυχία των νησιών μας είναι επιτυχία των ανθρώπων τους, των εργαζόμενων και των επαγγελματιών που υπηρετούν με αγάπη τον υπέροχο κλάδο της Φιλοξενίας.
Οι εικόνες που παρουσιάζουμε σήμερα είναι απο την τρίμηνη προβολή των νησιών μας στο Βερολίνο, στο Τράμ και στο Μετρό U-Bahn του Βερολίνου.
Τα τέσσερα μεγάλα διεθνή αεροδρόμια μας: Σαντορίνη, Μύκονος, Κως και Ρόδος, ταξιδεύουν και αυτά με τα μέσα μαζικής μετακίνησης στο Βερολίνο απο τον Αύγουστο και θα συνεχίσουν μέχρι τέλος Νοεμβρίου. Οπως και για όλα τα νησιά μας, για τα οποία τρέχει η μεγαλύτερη, πιο καλά μελετημένη ψηφιακή καμπάνια και με τον μεγαλύτερο προϋπολογισμό στην ιστορία τους, στις χώρες απο τις οποίες αντλούν επισκέπτες. Με σχέδιο και επαγγελματισμό, με αποτυπωμένα και μετρήσιμα αποτελέσματα. Στον κλάδο που δέχεται σήμερα την μεγαλύτερη κριτική και στοχοποίηση, όπως άλλωστε κάθε τι πετυχημένο στην πατρίδα μας.
Στον κλάδο που δίνει ζωή και προοπτική, αισιοδοξία και εισόδημα, θέσεις εργασίας και αύξηση πληθυσμού. Στον κλάδο της Φιλοξενίας.
Είναι καθήκον μας και το κάνουμε και θα συνεχίσουμε να το κάνουμε με πάθος γιατί το αξίζει και γιατί το χρωστάμε στο καλό που έχει κάνει στον τόπο μας και στον λαό μας. Και γιατί μας κούρασε η μονότονη αναφορά μόνο στα όποια, σημειακά, αρνητικά, που στο εσωτερικό προβάλλονται ως ευαγγέλιο. Στην παγκόσμια εποχή της εξειδίκευσης, στην χώρα μας ανακαλύψαμε την καταδίκη του μόνου κλάδου στον οποίο είμαστε καλοί και αντέχουμε στον παγκόσμιο ανταγωνισμό ?
Μπορούμε να γίνουμε ακόμα καλύτεροι, μπορούμε να διορθώσουμε πράγματα, αλλά μόνο όταν προσεγγίζουμε τα ζητήματα με αγάπη και εμπιστοσύνη στην επιστήμη. Και με ρεαλισμό.
Καλημέρα ✌️

kostoday.com


Ακολουθήστε μας στα social media του XploreMykonosNews.gr

Κάντε εγγραφή και στο κανάλι μας στο YouTube

Ακολουθήστε μας και στο Νο1 lifestyle & travelling περιοδικό της Μυκόνου XploreMykonosMagazine.com


Διαβάστε ακόμη:


Translate »
error: Content is protected !!