Μαγνήτης για πορτοφόλια από…πλατίνα η Μύκονος!

Η Μύκονος αναμένεται να γίνει τους επόμενους μήνες το κέντρο της παγκόσμιας διασκέδασης, αφού θα έλκει για έναν ξεχωριστό λόγο τους billionaires όλου του κόσμου. Ιδιωτικά τζετ, πολυτελείς θαλαμηγοί εκατομμυρίων θα κάνουν την εμφάνισή τους στα νερά της βασίλισσας των Κυκλάδων, αφού εκεί θα είναι η βάση του νέου «Billionaire club»!
Το κορυφαίο brand name ανοίγει φέτος το καλοκαίρι στο κυκλαδίτικο νησί της υπερβολής, μυστικό προορισμό VIP και πετρελαιάδων των Εμιράτων. Το «reserve» σε ένα από τα οκτώ τραπέζια του «Billionaire» μοιάζει με δημοπρασία για τους πλουσιότερους του πλανήτη με κόστος ανά παρέα τα 45.000 ευρώ! Αναμένεται «προσκύνημα» στην κοσμοπολίτικη Μύκονο, με σκληρή «πόρτα», ακόμα και για τους πλουσιότερους Άραβες.

Τι εστί;

Πρόκειται για το διάσημο club του Φλάβιο Μπριατόρε, ένα από τα πιο γνωστά στον χώρο του διεθνούς τζετ σετ, το οποίο μπορεί να ξεκίνησε τη διαδρομή του το 1998 στη Σαρδηνία, συνέχισε όμως την πορεία του (κυρίως) σε Ντουμπάι και Σαουδική Αραβία, αφού το κόστος ενός reserve τραπεζιού δεν είναι για το βαλάντιο των πολλών.
Πρόκειται για ένα club στο οποίο για να μπορέσεις να διασκεδάσεις θα πρέπει να αντέξεις τις απίστευτα ακριβές τιμές στις υπηρεσίες του. Το κόστος για ένα reserve τραπέζι ανέρχεται στα 45.000 ευρώ, ενώ ό,τι καταναλώσεις από κει και πέρα είναι εξτρά στην τιμή! Η ψυχαγωγία των πλουσίων κατοίκων του Περσικού Κόλπου και των σεΐχηδων είναι αποκλειστικά προνόμιο της Μυκόνου και το νέο club έρχεται να φροντίσει γι’ αυτό.

Μάλιστα, η ιστορία με τους οκτώ νεαρούς Ρώσους που άφησαν ένα απίστευτο φέσι ύψους 90.000 ευρώ στο club της Σαρδηνίας ανάγκασε τον Φλάβιο Μπριατόρε να επιβάλει πολύ αυστηρούς όρους για την είσοδο στο μαγαζί, αφού ήξερε ότι τα χρέη σε μια τέτοια επιχείρηση έχουν μόνο αρνητικές συνέπειες για τη φήμη του. Όπως και έγινε, αφού πλέον το συγκεκριμένο club του ιταλικού Νότου πήρε την κάτω βόλτα και μπορεί να υπερηφανεύεται μόνο για το γεγονός ήταν το πρώτο μαγαζί της σειράς.

Μενού

Τι μπορείς να γευθείς στο εστιατόριο; Ό,τι περιλαμβάνουν οι γαστρονομικές συνήθειες των «πλατινένιων« ουρανίσκων! Θαλασσινά και ψάρια, χορτοφαγικά και vegan, έθνικ πιάτα αλλά και ελληνική κουζίνα. Φιλέτα από το Κόμπε της Ιαπωνίας, φουά γκρα, Zillion Dollar Lobster Frittata, σάλτσα τρούφας και πολλές άλλες εξαιρετικές λιχουδιές, καθεμία από τις οποίες κοστίζει από 1.000 ευρώ και άνω, αλλά και οι σαμπάνιες Cristal είναι μόνο η αρχή!

Από την κουζίνα του «Billionaire» βγαίνουν κατόπιν παραγγελίας Rosemary Water με κόστος 7 ευρώ τα 330ml, πάγος από νερό παγόβουνου Ισλανδίας, που θα πληρώσεις 800 ευρώ για τα 50 παγάκια και συνεχίζουμε με χαβιάρι Περσίας Almas, αξίας… μόνο 60.000 ευρώ το κιλό, γαλάζιο αλάτι από το Ιράν, που θα το πληρώσεις 135 ευρώ το κιλό, στρείδια Gillardeau αξίας 350 ευρώ, η περιβόητη λευκή τρούφα Άλμπα που κοστίζει 6.500 ευρώ το κιλό, καπνιστός σολομός Balik 550 ευρώ το κιλό, και καταλήγουμε στα αυγά σαλιγκαριού με 3.000 ευρώ το κιλό!

Η διαφορά με τα «αδελφάκια» του είναι ότι σύμφωνα με πληροφορίες στην ελληνική έκδοση του κλειστού club τα τραπέζια θα είναι μόλις οκτώ!
Πρόκειται λοιπόν για μία «άτυπη» κόντρα εκατομμυρίων, κυρίως για τους πετρελαιάδες των Αραβικών Εμιράτων, με έπαθλο το πανάκριβο τραπέζι του «Billionaire»!

Διαχείριση

O σύνδεσμος των δισεκατομμυριούχων πελατών με το νέο μαγαζί είναι Έλληνας που εργαζόταν επί πολλά χρόνια στη «Μέκκα του κινηματογράφου», το Λος Άντζελες. Ο κύκλος των γνωριμιών του είναι τέτοιος που του έδωσε δικαιωματικά τη θέση ώστε να διαχειρίζεται άκρως μυστικά το reserve των λιγοστών τραπεζιών τα οποία θα κλείνονται με ένα τηλεφώνημα.

Το «χρυσό» club θα βρίσκεται σε οίκημα στη θέση Λάκκα, μια ανάσα από τα Ματογιάννια, στο οποίο στεγαζόταν μέχρι τώρα γνωστό κατάστημα, με τις εργασίες να κοστίζουν πάνω από 2.000.000 ευρώ, αφού οι ιδιοκτήτες (εμπλέκεται Έλληνας πολύ γνωστός επιχειρηματίας της Μυκόνου) θέλουν να εντυπωσιάσουν τους πάντες με το νέο τους εγχείρημα.

Ποιος είναι ο Φλάβιο Μπριατόρε

Μπριατόρε

Ποιος είναι όμως ο , ο Ιταλός επιχειρηματίας και λάτρης των ελληνικών νησιών που σκοπεύει να ταρακουνήσει για τα καλά τη Μύκονο;

Είναι γνωστός κυρίως για τη δραστηριότητά του στη Formula 1 όπου θεωρείτο κάτι σαν «μάγος», αφού δύο φορές είχε μετατρέψει μικρομεσαίες ομάδες σε παγκόσμιες πρωταθλήτριες. Η εμπλοκή του διακόπηκε το 2009 με ποινή αποκλεισμού επ’ αόριστον, διότι έναν χρόνο νωρίτερα είχε εξωθήσει οδηγό σε εκούσιο ατύχημα.

Ο Μπριατόρε γεννήθηκε στο Βερζουόλο της ΒΔ Ιταλίας στις 12 Απριλίου 1950. Σπούδασε τοπογραφία σε τεχνικό λύκειο και αποφοίτησε με τους χειρότερους δυνατούς βαθμούς.

Εργάστηκε για λίγο ως δάσκαλος σκι και άνοιξε δικό του εστιατόριο, το οποίο σύντομα χρεοκόπησε. Εν συνεχεία μετακόμισε στο Κούνεο, όπου συνεταιρίστηκε με έναν ντόπιο επιχειρηματία. Όμως ο μεν συνεταίρος του ανατινάχθηκε μαζί με το αυτοκίνητό του το 1979, ο δε Μπριατόρε καταδικάστηκε σε τεσσεράμισι χρόνια φυλάκιση για δόλια χρεοκοπία, διέφυγε στις Παρθένους Νήσους και επέστρεψε μόνο όταν του χορηγήθηκε αμνηστία από τις Αρχές.
Η επαγγελματική του ανέλιξη ξεκίνησε αμέσως μετά, όταν γνωρίστηκε με τον εργοστασιάρχη Λουτσιάνο Μπένετον στο χρηματιστήριο του Μιλάνου. Πριν καν κλείσει τα 30 του, ο

Μπριατόρε ανέλαβε διευθυντής της εταιρείας ενδυμάτων του Μπένετον στις ΗΠΑ, όπου είχε μόλις ανοίξει τα πρώτα πέντε καταστήματά της.
Ακολουθώντας ανορθόδοξες και πολύ επιθετικές επιχειρηματικές μεθόδους, σε μια δεκαετία ο Μπριατόρε αύξησε τα αμερικανικά καταστήματα της Μπένετον σε οκτακόσια διά της μεθόδου της δικαιοπαροχής. Τμήμα των «πολύ επιθετικών μεθόδων» ήταν κάποιες προκλητικές καμπάνιες που προκάλεσαν μεγάλη αντιπαράθεση κατά τη δεκαετία του ’80, σχετικά με το τι επιτρέπεται στη διαφήμιση και τι όχι – οίδιος ισχυρίζεται πως το 50% τις θεωρούσε σπουδαίες και το 50% απαίσιες, όμως το σημαντικό είναι πως όλοι μιλούσαν για την Μπένετον.

Στην Αμερική έγινε πολύ πλούσιος, αφού για κάθε νέο κατάστημα λάμβανε ένα συμφωνημένο ποσοστό από τα δικαιώματα δικαιόχρησης (τα χρήματα που προκατέβαλλε ο επίδοξος καταστηματάρχης στη Μπένετον για να εμπορεύεται τα προϊόντα της), αλλά μακροπρόθεσμα η τακτική του δημιούργησε πρόβλημα: τα 800 καταστήματα ήταν πολύ περισσότερα απ’ όσα μπορούσε να στηρίξει η αγορά, με αποτέλεσμα να επιβιώσει μόλις το 1/4 από αυτά.

Το 1990 μετατέθηκε στην Μπένετον Φόρμουλα, την ομάδα Formula 1 της οικογένειας Μπένετον, αρχικά ως εμπορικός και λίγο αργότερα ως γενικός διευθυντής. Του πιστώνεται ότι εξασφάλισε την υπογραφή του (τότε άσημου) Μίχαελ Σουμάχερ, με τον οποίο η ομάδα κέρδισε τα πρωταθλήματα οδηγών τις σeζόν 1994 και 1995 και κατασκευαστών το 1995 – τα μοναδικά της Ιστορίας της.

Το 1996 ο Σουμάχερ και σχεδόν σύσσωμο το τεχνικό επιτελείο εντάχθηκαν στη Ferrari, με αποτέλεσμα την επιστροφή της Benetton Formula στη μετριότητα. Την ίδια εποχή ο Μπριατόρε αγόρασε ένα ποσοστό της Μινάρντι, προσδοκώντας ότι θα το μεταπωλήσει ακριβά σε μια καπνοβιομηχανία που ενδιαφερόταν για την ομάδα – το ρίσκο απέτυχε, αφού η Μινάρντι δεν πωλήθηκε. Το 1997 απολύθηκε από τηn Μπένετον, μετά από δεκαεπτά χρόνια παρουσίας στα ηγετικά κλιμάκια του ομίλου.

Το 1998 προσλήφθηκε από τη γαλλική αυτοκινητοβιομηχανία Renault ως διευθυντής μιας θυγατρικής της, η οποία κατασκεύαζε κινητήρες για αγωνιστικά μονοθέσια υπό την ονομασία Μεκακρόμ και Σούπερτεκ. Δύο χρόνια αργότερα η Renault αποφάσισε να επανασυστήσει την αγωνιστική της ομάδα (είχε προηγηθεί μια απόπειρα με μέτρια αποτελέσματα τις σεζόν ’77 έως ’85). Εξαγόρασε την Benetton Formula, τοποθέτησε το Φλάβιο Μπριατόρε επικεφαλής της αναδιοργάνωσής της και το 2002 την μετονόμασε σε Renault F1 Team, σηματοδοτώντας την επίσημη επιστροφή της στο Πρωτάθλημα Formula 1 ως κατασκευάστριας.

Το 2003, ως διευθυντής της Renault F1 απέλυσε τον οδηγό Τζένσον Μπάτον για να προωθήσει το νεαρό δοκιμαστή Φερνάντο Αλόνσο. Ακολούθησαν πολύ σκληρές κριτικές για ευνοιοκρατία, αφού ο Αλόνσο ήταν προσωπική του ανακάλυψη και ταυτόχρονα πελάτης του (του είχε αναθέσει την εκπροσώπησή του), αλλά τα αποτελέσματα τον δικαίωσαν με την κατάκτηση των πρωταθλημάτων οδηγών και κατασκευαστών του 2005 και 2006.

Από τη Renault παραιτήθηκε τον Σεπτέμβριο του 2009 λόγω της συμμετοχής του στο Σκάνδαλο Κρασγκέιτ, του οποίου φερόταν ως εμπνευστής. Λίγες μέρες αργότερα, στις 21 Σεπτεμβρίου, η Παγκόσμια Ομοσπονδία Αυτοκίνησης τον απέκλεισε επ’ αόριστον από κάθε δραστηριότητα σε διοργανώσεις που τελούν υπό την εποπτεία της.

Το 2007 ο Μπριατόρε αγόρασε την αγγλική ποδοσφαιρική ομάδα Κουίνς Παρκ Ρέιντζερς μαζί με τον φίλο του Μπέρνι Έκλεστοουν, παλαιότερα ιδιοκτήτη της Μπράμπαμ και νυν διαχειριστή των τηλεοπτικών δικαιωμάτων της Formula 1. Ανέλαβε πρόεδρος της ΚΠΡ και παραμένει έως σήμερα, αν και η διοργανώτρια αρχή του αγγλικού πρωταθλήματος έχει ξεκινήσει έρευνα μετά το Κρασγκέιτ – σύμφωνα με το καταστατικό της οι ιδιοκτήτες των συλλόγων πρέπει να είναι αρμόζοντα και σοβαρά πρόσωπα.

ereportaz.gr


Ακολουθήστε μας στα social media του XploreMykonosNews.gr

Κάντε εγγραφή και στο κανάλι μας στο YouTube

Ακολουθήστε μας και στο Νο1 lifestyle & travelling περιοδικό της Μυκόνου XploreMykonosMagazine.com


Διαβάστε ακόμη:


Translate »
error: Content is protected !!
Αρέσει σε %d bloggers: