Προχωρούν οι επενδύσεις στα ξενοδοχεία της Grecotel σε Μύκονο και Κέρκυρα 

Στην αναβάθμιση των υπηρεσιών αλλά και των υποδομών που προσέθεσε πέρυσι στο χαρτοφυλάκιό του προχωρά την φετινή χρονιά o όμιλος Νίκου Δασκαλαντωνάκη – Grecotel. Παράλληλα στοχεύει στην αναπλήρωση του μεγαλύτερου μέρους της κίνησης του 2019, με αρωγό την βρετανική αγορά, η δυναμική της οποίας αποδεικνύεται ικανή να καλύψει το κενό θα αφήσουν φέτος, οι Ρώσοι τουρίστες.

Ειδικότερα και σύμφωνα με πληροφορίες ο όμιλος προχωρά το επενδυτικό πρόγραμμα ύψους 43 εκατ. ευρώ για την επέκταση των πέντε ξενοδοχειακών Resort που εξαγόρασε πέρυσι, σε Μύκονο και Κέρκυρα, έναντι 61 εκατ. ευρώ. Οι ξενοδοχειακές μονάδες, οι οποίες ήδη κατά την εξαγορά τους βρίσκονταν σε λειτουργούσα κατάσταση, έχουν ανοίξει φέτος, αυξάνοντας το αποτύπωμα του Ομίλου στην ελληνική ξενοδοχεία.

Δύο νέα πολυτελή Resort σε Κέρκυρα και Μύκονο

Στόχος της αναβάθμισης των υποδομών στην Κέρκυρα, η οποία έχει ήδη ξεκινήσει και θα εξελίσσεται παράλληλα με την σεζόν, είναι να αποτελέσουν μέρος ενός μεγαλύτερου παραθαλάσσιου Resort έκτασης 350.000 τ.μ.. στην περιοχή Αχαράβη, σε απόσταση 25 χλμ. από το διεθνές αεροδρόμιο του νησιού. Πρωταγωνιστής του Grecotel Costa Botanica, όπως είναι η νέα ονομασία, θα είναι το νοσταλγικό τοπίο και η εμπειρία στη φύση, όπως στις αρχές του 20 ου αιώνα. Ωστόσο το παραθαλάσσιο resort το οποίο θα συνθέτουν οι εξαγορασθείσες μονάδες Nostos, Vassilia και Gelina, θα δίνει έμφαση και στην πολυτέλεια, ακολουθώντας όλες τις τάσεις του σύγχρονου lifestyle.

Αντίστοιχα στην περίπτωση της Μυκόνου, όπου ο όμιλος εξαγόρασε πέρυσι τα Mykonos Star και Μykonos Thea, στον Άγιο Σώστη, η Grecotel στοχεύει να ενισχύσει την παρουσία της στα Boutique Ultra Luxury Resorts, δίνοντας έμφαση τόσο στην τοποθεσία όσο και στον χαρακτήρα των καταλυμάτων. Και στην περίπτωση της Μυκόνου οι δύο μονάδες θα αποτελέσουν μέρος ενός συγκροτήματος, υπό την επωνυμία Mykonos Lolita.

Στόχος τα μεγέθη του 2019 με επίκεντρο τους Βρετανούς τουρίστες

Να θυμίσουμε ότι ο Όμιλος Grecotel διαθέτει στο portfolio του 40 ξενοδοχεία 4 και 5 αστέρων σε δημοφιλείς προορισμούς και συγκεκριμένα στα νησιά Κρήτη, Κέρκυρα, Μύκονο, Ρόδο, Κω, καθώς και στην ενδοχώρα και την ακριτική Ελλάδα, (Αθήνα και Σούνιο, Πελοπόννησο, Χαλκιδική, Λάρισα και Αλεξανδρούπολη). Με δυναμικότητα 17.000 κλινών, ο όμιλος επιτυγχάνει να βρίσκεται σταθερά στην πρώτη θέση μεταξύ των ξενοδοχειακών ομίλων της χώρας.

Για φέτος μάλιστα, με όλα τα ξενοδοχεία σε λειτουργία, τα στελέχη του αναμένουν μια δυνατή χρονιά και πληρότητες ικανές να αναπληρώσουν το μεγαλύτερο μέρος του προπανδημικού 2019.

Δεδομένης της απώλειας της ρωσικής αγοράς, το αποτύπωμα της οποίας ήταν παραδοσιακά μεγάλο στην Grecotel, οι επιδόσεις εκτιμάται ότι θα ενισχυθούν από τους Βρετανούς τουρίστες, οι οποίοι καταγράφουν ήδη, ιδιαίτερη δυναμική στις κρατήσεις του Ομίλου.

Σύμφωνα με πληροφορίες, ο αριθμός των Βρετανών επισκεπτών της Grecotel έχει φέτος διπλασιαστεί σε σχέση με προηγούμενα έτη, ενώ ανοδικά κινείται και η μέση δαπάνη των εν λόγω τουριστών. Ενισχυτικά προς την επαναφορά των προπανδημικών μεγεθών, αναμένεται να λειτουργήσουν τόσο η Γαλλική αγορά όσο και οι τουρίστες άλλων χωρών της Κεντρικής και Βόρειας Ευρώπης, όπως οι Γερμανοί και οι Σκανδιναβοί.

insider.gr


Ακολουθήστε μας στα social media του XploreMykonosNews.gr

Κάντε εγγραφή και στο κανάλι μας στο YouTube

Ακολουθήστε μας και στο Νο1 lifestyle & travelling περιοδικό της Μυκόνου XploreMykonosMagazine.com


Διαβάστε ακόμη:


Translate »
error: Content is protected !!
Αρέσει σε %d bloggers: