Μια σειρά γεγονότων όπως η πανδημία και ο πόλεμος που μαίνεται στην Ουκρανία, έχουν επηρεάσει τον τομέα του τουρισμού όχι μόνο στην Ελλάδα, αλλά και στην Κύπρο. Με στόχο τον επαναπροσδιορισμό του τουριστικού τομέα, το νησί της Αφροδίτης, επιχειρεί να αλλάξει τα δεδομένα. Προς αυτή την κατεύθυνση πραγματοποιήθηκε εκδήλωση από το Υφυπουργείο Τουρισμού της Κύπρου και την αεροπορική εταιρεία Cyprus airways, στη Θεσσαλονίκη, στην πόλη με την οποία διατηρεί παραδοσιακά στενούς δεσμούς.
«Εκτός από την πανδημία, δυστυχώς φέτος μας βρήκε και ο πόλεμος αλλά πιστεύω ότι θα πάνε όλα καλά, είμαστε αισιόδοξοι και όσο έχουμε αυτόν τον υπέροχο ήλιο, τη θάλασσα, τις ελιές και τη φύση μας, δεν έχουμε τίποτα να μας ανησυχεί», επισήμανε μιλώντας στο Αθηναϊκό και Μακεδονικό Πρακτορείο, η συνεργάτιδα του Υφυπουργείου Τουρισμού της Κύπρου στη Θεσσαλονίκη, Ελένη Ζαχαρή, η οποία στο πλαίσιο της ομιλίας της, μεταξύ άλλων παρουσίασε και το λογότυπο της νέας τουριστικής καμπάνιας «Love Cyprus».
Η κα Ζαχαρή αναφερόμενη στο λογότυπο είπε πως: «Έχουμε πάρει τη χρωματική μας παλέτα από την ελιά και τη φύση μας, το πράσινο, το πορτοκαλί από τον ήλιο, από τον πολιτισμό μας το κίτρινο και το μπλε από τον ουρανό και τη θάλασσα. Έχουμε δημιουργήσει ένα ευέλικτο ευπροσάρμοστο διαχρονικό λογότυπο που θα ταίριαζε στο ψηφιακό κόσμο με τον οποίο επικοινωνούμε τους στόχους μας. Με βασικότερο στόχο την αύξηση του αριθμού των αφίξεων. Το 40% των διανυκτερεύσεων να είναι εντός Νοεμβρίου – Απριλίου (22% το 2018). Επίσης στοχεύουμε στην αύξηση των διανυκτερεύσεων σε ορεινές περιοχές και στην ύπαιθρο από 100 χιλ. (2018) σε 400 χιλ. το 2030, στην απάμβλυνση εποχικότητας και υπερσυγκέντρωσης ανά περιοχές. Θέλουμε να είμαστε μια από τις 30 πιο ανταγωνιστικές χώρες στον παγκόσμιο τουρισμό (44η θέση το 2018/Travel & Tourism Competitiveness Report 2019).
Η Κύπρος, όπως τόνισε η ίδια, θα βασιστεί στις υποδομές ειδικών ενδιαφερόντων, καθώς ανοίγει το καζίνο στο τέλος του χρόνου, στις μαρίνες, στα γήπεδα γκολφ, στα οινοποιεία, στο κέντρο καταδύσεων, μα πάνω από όλα στα γαλάζια, σμαραγδένια της νερά και στις 68 παραλίες με γαλάζια σημαία που βραβεύονται κάθε χρόνο. Υπογράμμισε πόσο σημαντική είναι η σχέση της Θεσσαλονίκης με την Κύπρο αναφερόμενη στον μεγάλο αριθμό Κυπρίων που επιλέγουν τη Θεσσαλονίκη για σπουδές αλλά και τους Θεσσαλονικείς που επιλέγουν την Κύπρο ως τουριστικό προορισμό.
Απευθείας αεροπορική σύνδεση Κύπρου – Θεσσαλονίκης και τον χειμώνα
Ο Στυλιανός Μπεκύρας, Sales Μanager της Cyprus airways, σημείωσε πως «η Cyprus airways ήδη έχει δύο δρομολόγια την εβδομάδα με προορισμό τη Θεσσαλονίκη και νέα δρομολόγια για την Αθήνα, την Πρέβεζα, τη Μύκονο, τη Σκιάθο και τη Σαντορίνη. Υπάρχει έντονο ενδιαφέρον από τους Θεσσαλονικείς για να ταξιδέψουν προς Λάρνακα και γι’ αυτό αποφασίσαμε να υπάρχει μια απευθείας σύνδεση, μεταξύ της πόλης της Θεσσαλονίκης και της Λάρνακας και όχι διαμέσου Αθήνας. Ευελπιστούμε να μπορέσει ο Θεσσαλονικιός πολίτης και όχι μόνο, αλλά γενικά ο βορειοελλαδίτης, να γνωρίσει την Κύπρο, χωρίς να ταλαιπωρηθεί με τιμές αρκετά ανταγωνιστικές και προσιτές. Ήδη από τον Απρίλιο, οπότε ξεκίνησαν οι απευθείας πτήσεις Λάρνακα – Θεσσαλονίκης, έχουμε πληρότητα που αγγίζει το 65% και αυτό είναι πολύ ενθαρρυντικό».
Από την πλευρά του ο εμπορικός αντιπρόσωπος της Cyprus airways, Κώστας Μελάς, κατά την ομιλία του, αναφέρθηκε στην απόκτηση καινούργιων αεροσκαφών και αποκάλυψε πως οι απευθείας πτήσεις από Κύπρο με προορισμό τη Θεσσαλονίκη θα συνεχιστούν και τους χειμερινούς μήνες. «Η Θεσσαλονίκη αποτελεί για εμάς έναν πάρα πολύ σημαντικό προορισμό, για τον οποίο θέλουμε να εξασφαλίσουμε τη συνδεσιμότητα με την Κύπρο, αλλά και να υποστηρίξουμε την τοπική αγορά των τουριστικών πρακτόρων ώστε να προσφέρουν ένα ποιοτικό και ανταγωνιστικό προϊόν. Θέλουμε να γίνουμε η πρώτη επιλογή των επιβατών από την Ελλάδα προς την Κύπρο. Τα δρομολόγια της εταιρείας συμπληρώνουν άλλοι τέσσερις προορισμοί της Μέσης Ανατολής όπου πραγματοποιούνται εβδομαδιαίες πτήσεις.
Στην εκδήλωση έδωσε το παρόν και η αντιπεριφερειάρχης Θεσσαλονίκης και πρόεδρος του Οργανισμού Τουρισμού Θεσσαλονίκης, Βούλα Πατουλίδου, η οποία τόνισε πως η Κύπρος – και συγκεκριμένα η κατασκευή μαρίνας – αποτελεί τον οδηγό για το τρόπο με τον οποίο θα πρέπει και η Ελλάδα να αξιοποιήσει τις ακτές της.
Ακολουθήστε μας στα social media του XploreMykonosNews.gr
Κάντε εγγραφή και στο κανάλι μας στο YouTube
Ακολουθήστε μας και στο Νο1 lifestyle & travelling περιοδικό της Μυκόνου XploreMykonosMagazine.com
Διαβάστε ακόμη:
- Ρεκόρ μετακινήσεων από την Uber τη φετινή τουριστική περίοδο
- Παρέμβαση για θέματα ακτοπλοϊκής ενδοκυκλαδικής σύνδεσης
- Τουρισμός/ ibis: Αυτές είναι οι 10 κορυφαίες ταξιδιωτικές τάσεις του 2025 – Όλα περιστρέφονται γύρω από την εμπειρία
- Οι πρώτοι πρόσκοποι έθνους από τις Κυκλάδες
- Τουρισμός πολυτελείας: Αυτές είναι οι 7 κορυφαίες τάσεις για το 2025 – Από τις F**k-It Lists μέχρι την Silver Bullet ευεξία