Περιφέρεια Ν. Αιγαίου: Έκτακτη χρηματοδότηση της τουριστικής ενίσχυσης σε Σαντορίνη, Πάρο και Μύκονο

Με μοναδικό θέμα στην ημερήσια διάταξη την έγκριση 4ης Τροποποίησης Π/Υ Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου οικονομικού έτους 2025 και 4ης Τροποποίησης Τεχνικού Προγράμματος Περιφέρειας Νοτίου Αιγαίου 2025”, συνεδρίασε, με τηλεδιάσκεψη, το Περιφερειακό Συμβούλιο Νοτίου Αιγαίου.

Σύμφωνα με τη dimokratiki.gr, στην τοποθέτησή του, ο περιφερειάρχης Νοτίου Αιγαίου, Γιώργος Χατζημάρκος τόνισε πως το θέμα είναι έκτακτο με σκοπό να εγγραφούν στον πρ/μό τα ποσά, προκειμένου να προχωρήσουν οι αναθέσεις για το ειδικό πρόγραμμα τουριστικής προβολής της Σαντορίνης.

«Στον κωδικό του Τουρισμού, προσθέτουμε 868.000 ευρώ προκειμένου να τρέξουμε ένα ειδικό πλάνο για να στηρίξουμε το νησί της Σαντορίνης, καθώς υπέφερε ένα δίμηνο από τους σεισμούς (πάνω από 42.000 σεισμοί καταγράφτηκαν) και είχε πολύ αρνητική προβολή, σε διεθνές επίπεδο. Αποτέλεσμα ήταν να σημειώσει πτώση που ανήλθε στο 26-27% (!).

Τα πράγματα βελτιώνονται, έχει περιοριστεί η ζημιά, αλλά παραμένει ένα πρόβλημα. Η Σαντορίνη είναι ένας εμβληματικός προορισμός για τη χώρα και πολλά κρίνονται από την πορεία του τουρισμού εκεί. Γι’ αυτό είμαστε σε συνεννόηση και συνεργασία με τον Δήμο Σαντορίνης, με τον ΕΟΤ, με το Υπουργείο Τουρισμού και τους τοπικούς φορείς. Ήταν εξαιρετικά πιεσμένο το πρόγραμμα αλλά, είμαστε ικανοποιημένοι καθώς, μπορούμε να στηρίξουμε έμπρακτα τη Σαντορίνη και είμαστε έτοιμοι να ξεκινήσουμε.

Στη συνεδρίαση της Επιτροπής της ΠΝΑι, θα προχωρήσουμε στις αναθέσεις και στις υπογραφές των συμβάσεων. Παράλληλα και ταυτόχρονα, σε Πάρο και Μύκονο έχουμε ανάλογα προβλήματα. Σύμφωνα με την πρώτη αποτίμηση, θα διατεθεί 1.240.000 ευρώ για Πάρο και 1.240.000 ευρώ για τη Μύκονο (για το οδικό δίκτυο). Επιπλέον, για ένα έργο που αφορά στα πρανή της Σαντορίνης (για μεσοπρόθεσμες παρεμβάσεις) ύψους 2,5εκ. ευρώ περιμένουμε μία έγκριση από την κυβέρνηση. Η τεχνική έκθεση έγινε από τον καθηγητή Ευθύμιο Λέκκα κι εμείς δουλεύουμε για να μετατρέψουμε την έκθεση σε τεύχος δημοπράτησης».

Απαντώντας σε σχετική ερώτηση ο κ. Χατζημάρκος, τόνισε τα εξής: «Για τη Σαντορίνη το ποσόν που διατίθεται είναι ένα εξαιρετικά επαρκές ποσόν, ενώ θα τρέξουμε κι ένα ανάλογο πλάνο για την Αμοργό –λόγω της αρνητικής δημοσιότητας που έτυχε κι αυτό το νησί. Η καμπάνια είναι κυρίως ψηφιακή, γίνεται σε στοχευμένο κοινό (σε χώρες από τις οποίες προέρχονται πάνω από 80% των αφίξεων, όπως οι ΗΠΑ, το Ηνωμένο Βασίλειο, Γαλλία, Ιταλία, Γερμανία, Ελβετία, Αυστρία και Πολωνία). Σε κάθε περίπτωση είμαστε εδώ για να δούμε και την εξέλιξή του».

Είπε ακόμη ότι ενώ, αρχικώς, η πτώση είχε φτάσει στο 27%, ενώ τώρα βρίσκεται στο 19% και καταβάλλονται προσπάθειες να προχωρήσει η σεζόν χωρίς περισσότερες απώλειες.
Η καμπάνια αξιοποιεί ό,τι πιο σύγχρονο υπάρχει με επιλεγμένους αποδέκτες, με στοχευμένη τηλεοπτική διαφήμιση, μέσω των social, μέσω influencers κ.ο.κ.
Ανάλογος προγραμματισμός θα είναι και για άλλα νησιά, όπως η Ανάφη.
«Εμείς παρακολουθούμε την πορεία των κρατήσεων σε κάθε νησί ξεχωριστά. Στα νησιά όπου θα ρίξουμε μεγάλο βάρος είναι η Σαντορίνη, η Μύκονος, η Λέρος και η Αστυπάλαια.


Ακολουθήστε μας στα social media του XploreMykonosNews.gr

Κάντε εγγραφή και στο κανάλι μας στο YouTube

Ακολουθήστε μας και στο Νο1 lifestyle & travelling περιοδικό της Μυκόνου XploreMykonosMagazine.com


Διαβάστε ακόμη:


Translate »
error: Content is protected !!