Σύλλογος Πρωτοβάθμιας Εκπαίδευσης Σύρου-Τήνου-Μυκόνου: Ο γραπτός διαγωνισμός του ΑΣΕΠ απαξιώνει το πτυχίο και την προϋπηρεσία

  • Ο γραπτός διαγωνισμός του ΑΣΕΠ απαξιώνει το πτυχίο και την προϋπηρεσία και μετατρέπει το δικαίωμα στην εργασία σε πανάκριβο εμπόρευμα, οδηγώντας σε αποκλεισμούς και απολύσεις
  • ΕΔΩ ΚΑΙ ΤΩΡΑ να γίνουν μαζικοί μόνιμοι διορισμοί εκπαιδευτικών,  αποκλειστικά με το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία

Η προσπάθεια γκρεμίσματος των εργασιακών δικαιωμάτων των εκπαιδευτικών συνεχίζεται και βαθαίνει. Στη νέα ηγεσία του ΥΠΑΙΘ δεν αρκεί η πλήρης απαξίωση των πτυχίων και της προϋπηρεσίας, το αέναο κυνήγι ακριβοπληρωμένων προσόντων, η εργασιακή επισφάλεια/ανεργία, η ελαστική εργασία, η περιπλάνηση και οι μισθοί πείνας των αναπληρω(τρι)ών. Αντίθετα, επιχειρεί να προσθέσει ακόμα ένα φίλτρο εξόντωσης, αποκλεισμού και απολύσεων, θέτοντας ως βασικό κριτήριο εργασίας, ακόμα και ως αναπληρωτής/τρια, την επιτυχία σε γραπτές εξετάσεις ΑΣΕΠ.

Σύμφωνα με διαρροές και δηλώσεις, η «επιτυχία» στον γραπτό διαγωνισμό, θα είναι προϋπόθεση για την ένταξη στους πίνακες, ενώ στη συνέχεια θα μοριοδοτούνται και τα υπόλοιπα κριτήρια του ν.4589/19 (Γαβρόγλου). Η κυβέρνηση της Ν.Δ συνεχίζει στον δρόμο των συνεχόμενων ανατροπών στο σύστημα διορισμών, της απαξίωσης πτυχίων και προϋπηρεσίας, του άγχους και της ανασφάλειας, της ομηρίας για χιλιάδες εκπαιδευτικούς, της μετατροπής του δικαιώματος στην εργασία σε ένα πανάκριβο εμπόρευμα.

Ο γραπτός διαγωνισμός ΑΣΕΠ και το προσοντολόγιο είναι σύστημα απολύσεων και αποκλεισμών

Δε φτάνει που όλες οι κυβερνήσεις των προηγούμενων χρόνων έχουν αμφισβητήσει κάθε εργασιακό δικαίωμα, έχουν ακυρώσει τις μονιμοποιήσεις των νεοδιόριστων κρατώντας τους ομήρους και απειλώντας τους, που έχουν απαξιώσει τα χρόνια εργασίας και σπουδών των αναπληρωτών/τριών, οδηγώντας τες/τους σε κυνήγι προσόντων, που καταλήγουν να μένουν ακόμα και σε σκηνές και αυτοκίνητα επειδή δε βρίσκουν σπίτι στα νησιά, που κάνουν δεύτερη και τρίτη δουλειά για να τα βγάζουν πέρα με τα υπέρογκα έξοδα, το ενοίκιο, την καθημερινή διαβίωση, το ρεύμα, τη μετακίνηση.

Τώρα η κυβέρνηση θέλει να τους εξοντώσει ακόμη παραπέρα. Στόχος: να εμπεδωθεί η ελαστική εργασία, ο εκφοβισμός των απολύσεων, η κατάργηση της σταθερής και μόνιμης εργασίας ακόμα και των, ελαχίστων σε σχέση με τα κενά, εκπαιδευτικών που διορίζονται. Ο κλάδος και το εκπαιδευτικό κίνημα έχει εμπειρία. Την εμπειρία του αγώνα και της αντίστασης στα σχέδια Κυβερνήσεων και Κεφαλαίου. Η ιδέα της αλλαγής του συστήματος προς ακόμα αντιδραστικότερη κατεύθυνση δεν θα ριζώσει στις συνειδήσεις των εκπαιδευτικών, αντίθετα θα τους βρει ψυχή τε και σώματι απέναντι! Από την πλευρά της ιστορίας και της παρακαταθήκης των εκπαιδευτικών αγώνων που έχουν στείλει στον κάλαθο των αχρήστων δεκάδες αντιεκπαιδευτικά νομοθετήματα που τόλμησαν να αμφισβητήσουν το δικαίωμα όλων των παιδιών στο δημόσιο σχολείο και τη δουλειά των εκπαιδευτικών σε αυτό!

Την ίδια στιγμή που τα κενά στα σχολεία παραμένουν πάνω από 50.000 (τόσες είναι οι φετινές προσλήψεις αναπληρωτών) αντί να προχωρήσουν σε μόνιμους διορισμούς ΟΛΩΝ των αναπληρωτών αποκλειστικά με πτυχίο/προϋπηρεσία, μιλούν για «έξυπνους» τρόπους για την καταγραφή των κενών και σκαρφίζονται νέους «κόφτες» και ανακύκλωση των πινάκων συνδυάζοντας δύο εκτρωματικούς νόμους (ΑΣΕΠ και Γαβρόγλου) για να οδηγήσουν ξανά στην απόλυση και στην επισφάλεια αλλά και σε νέα έξοδα προετοιμασίας για τις εξετάσεις και έσοδα(=κέρδη) για επιχειρηματίες /φροντιστηριάρχες κοκ.

Η κυβέρνηση θέλει να δώσουν εξετάσεις αυτοί που έχουν εξεταστεί με διάφορους τρόπους από τα 17 τους έτη κι έπειτα. Αυτοί που αν δεν υπήρχαν δε θα μπορούσαν να λειτουργήσουν χιλιάδες σχολεία σε όλη τη χώρα. Αυτοί που με μεράκι, αισιοδοξία και εμπιστοσύνη στο μέλλον αυτού του τόπου, τους μαθητές μας, δίνουν τη μάχη να τους μάθουν γράμματα και να φτιάξουν ανθρώπους που θα φέρουν μια καλύτερη, δίκαιη κοινωνία κόντρα στις επιδιώξεις της κυβέρνησης μέσω των αντιεκπαιδευτικών πολιτικών της που τους θέλει κατηγοριοποιημένους και ημιμαθείς.

Αντί να διορίσει εδώ και τώρα όλους τους αναπληρωτές,  σκαρφίζεται τρόπους, όπως ο γραπτός διαγωνισμός, για το πώς θα διαιωνίζει αυτή την απαράδεκτη κατάσταση της αναπλήρωσης, των χιλιάδων κενών. Ανοίγει δρόμο για απολύσεις. Ψάχνει τρόπους για να διαιρεί τους εκπαιδευτικούς και αντί να είναι κάθε χρόνο όλοι στη θέση τους με μόνιμη και σταθερή δουλειά, αυτοί να παλεύουν για μια θέση στον ήλιο, κακοπληρωμένη μάλιστα, που θα αποτελεί σταγόνα στον ωκεανό με βάση τις ανάγκες των μαθητών αλλά και των ίδιων των εκπαιδευτικών.

Οι εκπαιδευτικοί όμως έχουν μιλήσει με τον αγώνα τους, με τη στάση τους, με το κεφάλι τους ψηλά!

Θα μας βρουν απέναντι στον γραπτό διαγωνισμό του ΑΣΕΠ!

Δε θα επιτρέψουμε να πεταχτούν στα αζήτητα το βασικό μας πτυχίο, τα χρόνια προϋπηρεσίας στο δημόσιο σχολείο, τα χρόνια αγώνων, θυσιών, εργασίας και σπουδών μας!

Δυναμώνουμε τον αγώνα με βάση τις δικές μας ανάγκες, τις μορφωτικές ανάγκες των μαθητών μας!

  • Καμία σκέψη για γραπτό διαγωνισμό ΑΣΕΠ!
  • Κάτω τα χέρια από τα πτυχία μας και την προϋπηρεσία μας. Κατάργηση του Προσοντολογίου

(ν.4598/19) και όλων νόμων που απαξιώνουν το πτυχίο και την προϋπηρεσία μας.

  • Μαζικούς μόνιμους διορισμούς εκπαιδευτικών ΤΩΡΑ, για την κάλυψη όλων των αναγκών.
  • Άμεσος διορισμός/μονιμοποίηση ΟΛΩΝ των αναπληρωτών που έχουν έστω και μία σύμβαση

αποκλειστικά με το πτυχίο και ολόκληρη την προϋπηρεσία. Καμία απόλυση αναπληρωτή/τριας.

  • Κατάργηση κάθε μορφής ελαστικής εργασίας.
  • Πλήρη εργασιακά, εκπαιδευτικά, ασφαλιστικά και συνδικαλιστικά δικαιώματα στους αναπληρωτές. Εξίσωση δικαιωμάτων με αυτά των μονίμων για όσο διάστημα παραμένουν στην αναπλήρωση.
  • Δημιουργία νέων οργανικών θέσεων για όλες τις υπάρχουσες ειδικότητες. Το πτυχίο στο κάθε επιστημονικό αντικείμενο να μας εξασφαλίζει το δικαίωμα για μόνιμη και σταθερή δουλειά στο αντικείμενό μας.
  • Νέες θέσεις εργασίας με μείωση του αριθμού μαθητών στις τάξεις, μείωση των ορίων ηλικίας συνταξιοδότησης, μείωση του ωραρίου εργασίας.
  • Κάλυψη όλων των μορφωτικών αναγκών των μαθητών μας σε γενική και ειδική αγωγή, σε όλες τις ειδικότητες και σε όλα τα αντικείμενα με μόνιμους εκπαιδευτικούς.
  • Κατάργηση όλου του νομοθετικού πλαισίου της αξιολόγησης. Ακώλυτη μονιμοποίηση όλων των νεοδιόριστων!
  • Πραγματικές αυξήσεις μισθών για κάλυψη των απωλειών των μνημονίων, του  τιμάριθμου και της ακρίβειας για ζωή με αξιοπρέπεια. Συνεχής αύξηση-αναπροσαρμογή των μισθών με βάση τον τιμάριθμο. Κανένας πρώτος μισθός κάτω από 1000 ευρώ, επιστροφή 13ου και 14ου στο δημόσιο και κατάργηση της εισφοράς αλληλεγγύης, επιστροφή του ΜΚ που παρακρατήθηκε. Αφορολόγητο 12000 ευρώ και 4000 για κάθε παιδί.

Καλούμε τα Δ.Σ. ΔΟΕ και ΟΛΜΕ να πάρουν από τώρα αγωνιστικές αποφάσεις κινητοποίησης του κλάδου σε περίπτωση που η κυβέρνηση επιχειρήσει να προχωρήσει τα σχέδιά της.


Ακολουθήστε μας στα social media του XploreMykonosNews.gr

Κάντε εγγραφή και στο κανάλι μας στο YouTube

Ακολουθήστε μας και στο Νο1 lifestyle & travelling περιοδικό της Μυκόνου XploreMykonosMagazine.com


Διαβάστε ακόμη:


Translate »
error: Content is protected !!