Το Λιμενικό Ταμείο Μυκόνου ζητά αναστολή του μέτρου για το τέλος επιβατών κρουαζιέρας

Ο πρόεδρος του Λιμενικού Ταμείου Μυκόνου, Αθ. Κουσαθανάς – Μέγας με επιστολή του προς τον Βασίλη Κικίλια του ζητά την αναστολή επιβολής του μέτρου για το τέλος επιβατών κρουαζιέρας.

Το κρουαζιερόπλοιο Orchestra n στο λιμάνι του Πειραιά , Πέμπτη 9 Ιουνίου 2016. Ο υπουργός Ναυτιλίας Θοδωρής Δρίτσας συναντήθηκε με τους εκπροσώπους των συνδικάτων των εργαζομένων στα λιμάνια του Πειραιά και της Θεσσαλονίκης (ΟΜΥΛΕ και Ένωση Λιμενεργατών) που συνεχίζουν τις απεργιακές τους κινητοποιήσεις για 15η ημέρα, με 48ωρες επαναλαμβανόμενες απεργίες με αντίκτυπο στις μεταφορές και την κρουαζιέρα . ΑΠΕ-ΜΠΕ/ΑΠΕ-ΜΠΕ/Παντελής Σαίτας

Την αναστολή επιβολής του μέτρου για το τέλος επιβατών κρουαζιέρας ζητά από τον Υπουργό Ναυτιλίας το Λιμενικό Ταμείο Μυκόνου. Στην επιστολή που απέστειλε σήμερα στον κ. Βασίλη Κικίλια ο Πρόεδρος του Ταμείου Αθ. Κουσαθανάς – Μέγας τονίζει ότι εάν η κυβέρνηση επιμείνει στην εφαρμογή του μέτρου θα επιφέρει ένα τεράστιο και άδικο  πλήγμα στο νησί, τη στιγμή που το τέλος των 20 ευρώ αφορά μόνο τη Μύκονο και τη Σαντορίνη.

Παράλληλα, προσθέτει: «Σε άλλους προορισμούς είναι κατά πολύ χαμηλότερο, πράγμα, που , εκτός των άλλων, δημιουργεί συνθήκες «αθέμιτου ανταγωνισμού» σε βάρος των τοπικών επαγγελματιών των οποίων το εισόδημα στηρίζεται και στον επιβάτη της κρουαζιέρας. Και όλα αυτά, σε μια εποχή που ο τουρισμός , λόγω των γεωπολιτικών εξελίξεων και των οικονομικών που προηγήθηκαν, δεν διανύει τις καλύτερες ημέρες του, όχι μόνο στην Ελλάδα αλλά και σε άλλες χώρες. Αντί λοιπόν να ενισχύουμε τα κίνητρα επισκεψιμότητας προκαλούμε συνθήκες ανάσχεσης του τουριστικού ρεύματος που, με τη διαφορά της τιμολόγησης ανά προορισμό, είναι σαν να θέλουμε να ευνοήσουμε κάποιες περιοχές σε βάρος άλλων».

Ο κ. Μέγας επισημαίνει επίσης ότι «η εξαγγελθείσα από την κυβέρνηση επιβολή από την 1η Ιουλίου του τέλους επιβατών κρουαζιέρας , πέρα από τιμωρητική , είναι και αναποτελεσματική.  Εφαρμόζεται για την επίλυση του θέματος της αποφυγής υπερσυγκέντρωσης  επισκεπτών, τη στιγμή που, εμείς στη Μύκονο, χάρη στο berth allocation system , αλλά και από το γεγονός ότι διαθέτουμε στην ουσία έξη σταθμούς εισόδου ISPS, το έχουμε ήδη λύσει».

Και συνεχίζει: «Για εμάς στο Λιμενικό Ταμείο, αποτελεί προτεραιότητα η ορθολογική προσέγγιση των πλοίων, η ασφάλεια των λιμένων μας , οι λιμενικές υποδομές και η ομαλή λειτουργία τους. Για αυτό συνεχίζουμε να υποστηρίζουμε την αναγκαιότητα για ισορροπημένη και όχι 60πλάσια αύξηση των τελών επιβατών, που εφαρμόζεται μόνο στη Μύκονο και στη Σαντορίνη, σε αντίθεση με άλλους προορισμούς όπου τα τέλη είναι κατά πολύ μικρότερα».

tovima.gr


Ακολουθήστε μας στα social media του XploreMykonosNews.gr

Κάντε εγγραφή και στο κανάλι μας στο YouTube

Ακολουθήστε μας και στο Νο1 lifestyle & travelling περιοδικό της Μυκόνου XploreMykonosMagazine.com


Διαβάστε ακόμη:


Translate »
error: Content is protected !!