Uworc: Γιατί Μύκονος και Αθήνα «πάσχουν» από εργαζόμενους σε τουρισμό και εστίαση – «Είδος σε έλλειψη» οι σεφ

Από τον περασμένο Νοέμβριο, η πλατφόρμα έχει δεχθεί πάνω από 4200 βιογραφικά σε όλα τα πεδία του τουρισμού και της εστίασης.

Ένα χρόνο παρουσίας συμπληρώνει στην ελληνική επικράτεια η πλατφόρμα εύρεσης εργασίας σε τουρισμό και εστίαση UWOrc, με τα πρώτα δείγματα να αναδεικνύουν τα συγκεκριμένα πεδία ως πεδίο δόξης λαμπρόν για εργαζόμενους νέους σε ηλικία, αλλά και περιοχές όπως η Μύκονος και η Αθήνα να είναι αυτές που αναζητούν περισσότερο εργαζομένους, εποχικά ή μόνιμα.

Σε σχετική παρουσίαση της εταιρείας, ο ιδρυτής της, Πάρης Οικονόμου αναφέρθηκε σε σημεία – κλειδιά για τη λειτουργία της όπως η δημιουργία και η τήρηση κοινής αποδοχής (από εργοδότες και εργαζόμενους) ηθικών προτύπων εργασίας, απόδοσης και εργασιακών συνθηκών, η εξασφάλιση -από την ίδια την HR εταιρεία- συνεχόμενης και εναλλασσόμενης εργασίας χειμώνα–καλοκαίρι, που εξαλείφει το άγχος της εποχιακής ανεργίας στο προσωπικό όλων των βαθμίδων και τους εξασφαλίζει χωρίς διαλείμματα επαγγελματική ανέλιξη, καθώς και η διαρκής εκπαίδευση του προσωπικού σε συνδυασμό με την δημιουργία επιλογών και προοπτικών εξέλιξης -που επίσης αναλαμβάνει για λογαριασμό τους η εταιρεία.

Χαρακτηριστικό είναι ότι η το πρώτο συμβόλαιο εργαζόμενου με την Uworc για εργασία στον τουρισμό υπογράφηκε τον περασμένο Μάρτιο, ενώ μέχρι τον Μάιο του 2022, μέσω της πλατφόρμας είχαν βρει δουλειά 126 άτομα.

Αξίζει, δε, να σημειωθεί ότι το περασμένο καλοκαίρι επικοινώνησε με τους υπεύθυνους της Uworc, στέλεχος της Ritz Carlton, των ομώνυμων ξενοδοχείων, αναζητώντας εργαζόμενους.

Στην παρούσα φάση, η πλατφόρμα έχει δεχθεί πάνω από 4200 βιογραφικά σε όλα τα πεδία του τουρισμού και της εστίασης, ενώ έχει καλύψει 193 θέσεις εργασίας.

Ιδιαίτερο, ωστόσο, ενδιαφέρον παρουσιάζουν τα πρώτα στατιστικά στοιχεία που προέκυψαν από αυτό τον ένα χρόνο λειτουργίας της εταιρείας. Σύμφωνα με αυτά, το Μέσο Προφίλ Εργαζομένων Πρώτης Γραμμής (Service, Front Desk, Housekeeping, κ.λπ.) είναι άτομα μικρά σε ηλικία που κάνουν τα πρώτα βήματα τους στον Τουρισμό, χωρίς απαραίτητα σχετικές σπουδές.

Την ίδια στιγμή, το Μέσο Προφίλ Εργαζομένων σε Διευθυντικές Θέσεις (Assistant Managers, Operation Managers, κ.λπ.) είναι επαγγελματίες που έμαθαν να εξελίσσονται στον Τουρισμό και οι οποίοι, ανεξαρτήτως σπουδών, έχουν επενδύσει προσωπικό χρόνο σε ποικίλα σεμινάρια, προκειμένου να μετεκπαιδευτούν και να ανελιχθούν.

Στα ξενοδοχεία, οι θέσεις με τη μεγαλύτερη ζήτηση κάλυψης ήταν αυτές για υπαλλήλους πρώτης γραμμής και για υπαλλήλους service, ενώ στα εστιατόρια, οι θέσεις με τη μεγαλύτερη ζήτηση κάλυψης ήταν αυτή των μαγείρων.

Εξάλλου, η περιοχή με το μεγαλύτερο αίτημα για εύρεση προσωπικού ήταν η αγορά της Μυκόνου με την Αθήνα να ακολουθεί.

businessnews.gr


Ακολουθήστε μας στα social media του XploreMykonosNews.gr

Κάντε εγγραφή και στο κανάλι μας στο YouTube

Ακολουθήστε μας και στο Νο1 lifestyle & travelling περιοδικό της Μυκόνου XploreMykonosMagazine.com


Διαβάστε ακόμη:


Translate »
error: Content is protected !!
Αρέσει σε %d bloggers: